15 augusti 2014

Då var det fredag, fredagsmys.... ja, varför inte. Lite god mat och lite vin till det... Mmmm

Har i veckan jobbet två pass på ambulansen. Trevligt. Inte mycket att göra, friska medborgare - det är bra, fast onekligen väldigt långtråkig när man väl är på jobbet. Ganska snart har man gjort det man måste och läst alla mail....

Idag har jag varit och hälsat på på nya jobbet. Nervöst? Mmmm mycket, och det kommer att vara ännu värre den 1/9. Men men, det löser sig.
De som jobbade i dag verkade väldigt trevliga och jag fick lite mer information om mitt nya jobb.
Jag kommer att vara på ett äldreboende, och "slipper" åka runt. Vi får väl se hur det här blir.

Är för tillfället trött som f-n, sover så där... mycket att fundera på....
Känner ibland (eller ja väldigt ofta) att jag kanske har tagit mig vatten över huvudet. Hur tänkte jag när jag planerade det här, både jobba och plugga. Hmmm får väg hoppas att jag inte fullständigt rusar rakt in i väggen.
Allt löser sig.... Får vi hoppas.

Men jag har i alla fall hunnit/orkat träna innan arbetspassen i veckan, fantastiskt skönt. Ett pass kvar, hoppas att jag får till det i helgen.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0