16 augusti 2014

Lyckades träna ännu en gång denna vecka. Jippi, tre träningspsss på en vecka. Äntligen fick jag till det. Känns underbart.
Det som känns mindre bra är att jag håller på att få benhinneinflammation. Ont i framför allt vänster skenben, hmmm blir till att vila en till två dagar. Och smörja in benen med liniment, så hoppas jag att det går över.

Annars har det varit en bra dag. Suttit och tittat på Storasyster när hon varit på fotbollsläger under förmiddagen. Kallt och blåsigt.
Gubben var hemma med Lillebror, som lyckades skita ner hela sig. Hehe, detta har han lyckats med varenda gång Gubben "passar" honom.... skadeglädje ;-)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0