24 augusti 2014

Så då var snart denna månaden slut, vilket betyder att min mammaledighet också snart är över. Hmm både lite ledsamt och skönt, och dessutom väldigt nervöst. Ska ju både börja nytt jobb och studera. Ja ja, jag vet vad jag har att göra ett tag framöver ;-)

Storasysters första vecka i skolan har gått väldigt bra. Lite gnäll för att hon fick vara där så kort tid på dagarna. Det är ju bättre att det är på det viset än tvärtom. Hon har fått åka skolbuss också, vilket hon tyckte var spännande och roligt. Så nu laddar vi för ännu en vecka med skola, skolbuss och fritids.

Lillebror ska börja sin inskolning på dagis i morgon. Spännande. Tror att det kommer att gå väldigt bra, han är ju inte speciellt blyg av sig. Så denna veckan kommer jag att tillbringa dagarna på dagis ;-)

Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Vi hämtade vår husvagn i onsdags, och vi har börjat plocka in lite grejer. Ska bli trevligt när vi kan åka iväg en helg. Bara det blir lite bättre väder.....

Jag har hunnit jobba lite i veckan också. Riktigt trevligt och kul att vara tillbaka på jobbet. Önskar bara att jag hade kunnat fortsätta jobba på ambulansen....

Nä, nu ska jag hoppa i säng....

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0