9 augusti 2014

Så då har vi hållt på att testa och prova pennor från BIC:s LEARNERSORTIMENT. Som jag skrev för några dagar sedan så är jag en Buzzador, så ibland får jag tillfälle att prova olika saker (mat, prylar osv.) och sedan betygsätta och recensera.
Nu har jag som sagt fått hem några olika pennor från BIC, som är utformade för att det ska vara enkelt för barnen att lära sig rätt fingersättning när de ska lära sig att skriva, mer information finns på www.bickids.com



Storasyster tycker att pennorna är jättebra, lätta att använda och hålla i. Hon är ju vänsterhänt, men pennorna fungerar alldeles utmärkt ändå, vilket är jättebra.



Och nu har hon försvunnit ut med en av sina Bic-pennor och sitt block, det är roligt att sitta ute och skriva :-)

Ni får ha en fortsatt trevlig dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0