14 juli 2014

Jag vet, det är ett tag sedan jag bloggade senast. Får inte tiden att räcka till.... En massa måsten som måste göras.
Och nu den senaste tiden har jag varit fullt upptagen med att ordna med diverse saker inför Hallands Kennelklubbs stora utställning i Tvååker. Men nu är den över så jag hoppas att det kan bli lite lugnare nu framöver.
Fast å andra sidan så startar vår utställningsperiod nu.... Så det blir nog inte så lugnt.

Projekt viktnedgång pågår fortfarande.... När jag vägde mig senast vägde jag 69kg, så där är några kilon kvar. Har satt 60kg som mål.
Försöker träna 3 gånger per vecka, och det har än så länge i alla fall gett resultat på min kondition. Springer/går min 3km-runda på ca 23 minuter, så snart får jag ta en längre runda så att jag får tränat lite längre.


Lägger upp en bild på mig, där är allt lite överflöd som ska bort.

Storasyster och Lillebror har hunnit med att fylla år sedan jag skrev senast. Storasyster blev 6 och Lillebror 1, så här har varit barnkalas med kompisar för Storasyster (Lillebror fick hänga med på ett hörn).

Nä, nu ska jag försöka göra lite nytta.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0