19 juli 2014

Idag har Lillebror tagit sina första staplade steg utan stöd :-)
Så snart så springer han omkring och jag får jaga honom ännu mer....

För tillfället befinner vi oss i Norge för Norsk Vinner, NM för schäfer i utställning. Jag har sluppit vara på utställningsplatsen i dag, jag och barnen har roat oss på hotellet och i angränsande shoppingcenter. Skönt. Men i morgon slipper jag inte undan.
Vi ska ställa tiken, och då får jag vara med och springa. Puh, här har varit väldigt varmt idag och samma gäller för morgondagen.
Men sen är det hemresa igen....

Nä, nu ska jag försöka sova, upp tidigt imorgon.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0