21 juli 2014

Är så glad.... jag är Buzzador och ska nu få prova pennor från BIC, eller rättare sagt Storasyster ska få prova och jag ska skriva om det här på bloggen. Vi ska få prova några olika pennor från deras learning-sortiment, pennor som gör det enklare att lära sig rätt fingersättning när man ska lära sig skriva. Fortsättning följer.....

Det har varit underbart väder i dag, varmt och soligt. Så nu har vi fyllt poolen med vatten, och jag och barnen har badat i dag - skönt när det är så varmt ute.

Gubben har semester så vi tar det lugnt och gör bara det som faller in. Senare i veckan åker vi till Västerås på SchäferSM i utställning. Vi ska inte ha några hundar med oss, så det blir riktig semester - bo på hotell och bara njuta :-)


En bild på mig och Lillebror, kärlek ♥♥♥

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0