24 juli 2014

Blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.... Sitter på campingen i Västerås, inte på hotellet. Vi har en hund med oss, visserligen ska han inte ställas, men han är med.
Gubben fick lånat en husvagn och dessutom fick han tag i en husvagnsplats här på campingen... så jag fick avbeställa hotellet och bli campare istället.
Vet inte riktigt vad jag tycker om detta.... Hade varit väldigt skönt att sova på hotell, hotellfrukost är gott.... Men å andra sidan så är det väldigt skönt att ha sitt boende på utställningsplatsen, behöver inte köra en meter och tröttnar barnen är det bara att gå bort till husvagnen.
Och jag kan ta mig ett glas vin, eller två. Hade vi bott på hotellet så hade jag fått köra varje dag.

Vi blev av med tiken på vägen hit, så nu har vi bara en hund igen. Så därför fick han följa med....

Helgen kommer att gå i schäferns tecken. Ska bli trevligt att träffa schäferfolk och titta på fina hundar. Sedan får vi se vad vi hittar på nästa vecka, vart vi tar vägen med husvagnen.

Nä, nu ska jag ta och gå och diska lite.... Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0