26 juni 2014

Nattat barnen och sitter här och lyssnar på bandet som spelar på kamratfesten. De spelar faktiskt väldigt bra, en bra blandning av olika låtar, allt från svensktoppen, dansband och hårdrock. Sämre kan man ha det ;-)

I eftermiddag/kväll har min lillebror med familj varit här på campingen på besök. Trevligt att träffas, tyvärr gör vi inte det så ofta. Men vi han med att bada en liten stund, skönt att svalka av sig lite i denna värmen.


Jag och barnen i Mälaren....

Vi har även hunnit med att åka och handla lite mat och andra förnödenheter. Men så mycket hundutställning har det inte blivit för min del i dag, men det är ganska skönt ändå ;-)

Ni får ha en fortsatt trevlig natt :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0