30 juli 2014

Betydligt mindre frustration i dag....
 
Idag har vi varit och tittat på husbilar och husvagnar. Förmodligen blir det en husvagn... husbilarna är så förbannat dyra.
Men det finns både för och nackdelar med båda delarna.... Husbilen får/kan jag köra, den går fortare och vi kan ta med hundarna i hundkärran. Husvagnen å andra sidan är billigare, betydligt billigare, man har större plats och när man väl är på plats kan man parkera "huset" och köra med bilen. Och en annan fördel med husvagn är att jag slipper köra en meter, jag får inte ;-) Fast gubben pratar om att skicka mig på BE-körkortskurs... Hmm vet inte om jag vill, fast å andra sidan kan det ju vara bra att ha... hmm tål att funderas på...
I morgon ska vi åka ner till skåne och titta på en husvagn.... så får vi se....
 
Nä nu ska jag försöka få lagt mig, är trött som bara den....
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0