31 juli 2014

Husbil vs husvagn.... matchen fortsätter. Idag lutar det åt husbil... vi har varit och tittat på en idag, som jag tycker var helt perfekt för oss. Men nu säger gubben att nä den duger inte... hmm undra hur länge vi ska hålla på att leta den här gången.... och om det ens över huvud taget blir något.... hopplöst :-(
 
Annars händer här inte så mycket... Jag hinner inte ens träna, fy på mig. Får bättra mig efter semestern.... Känner ju att jag mår bättre när jag tränar, både fysiskt och psykiskt. Och det känns fantastiskt bra när man märker att konditionen blir bättre och bättre. Bara att hoppas att vikten snart också ger med sig.
 
Min nya arbetsgivare ringde förra veckan, så nu väntar jag bara på att jag ska få mitt schema, så jag kan börja planera min vardag. Hade varit bra om jag kunde få det snart, ska försöka planera så att jag kan gå på HLR-utbildning på ambulansen också.Jag ska åka och hälsa på mina nya jobbarkompisar snart också, ska bli trevligt (och det är allt lite nervöst). Sedan ska det ordnas arbetskläder, id-kort osv.
 
Nästa vecka börjar vardagen igen; Storasyster ska skolas in på fritids, ridskolan börjar och det ska bokas simskoleplats för hösten.
 
Och så något fint jag hittade på Facebook.Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0