4 april 2016

Sista omgången av utbildningen "Diabetes i primärvården". Är upp i Flemmingsberg på Karolinska institutet för de sista föreläsningarna. Hemuppgifter är klar och godkänd, känns skönt. Bara hemtentan kvar och den har vi inte fått ännu, tyvärr. Annars hade man ju haft lite tid att sitta med den här på hotellet. 
Men jag har ju fått gjort annat i stället :-)

Har börjat läsa Grey, fortsättningen på 50 nyanser-serien. Samma innehåll fast från hans sida i stället, får väl se om den är bra eller inte.

Har fått en sån underlig tanke som slagit rot i huvudet.... tittar på tatueringar. Inte för att jag skulle få för mig att göra någon just nu. Men skulle jag någon gång vilja det så vet jag vad jag hade valt om det var nu.


Vad tror ni? Änglavingar.... Inte för att jag är någon ängel, snarare då en nedstigen ärkeängel - svart och inte helt oskyldig.
Tyckte de var fina.

Annars är det som vanligt med livet. Lite förkylt här och där, var hemma två dagar i förra veckan på grund av att jag var sjuk. Och barnen är snoriga också... men det blir väl sommar snart, med sommarlov och lång ledighet. Jag ska vara ledig 6 veckor, ska bli hur skönt som helst. Längtar!!!

Vi har börjat nedräkningen inför flytten av hästen. Den 1 maj flyttar han till nästa stall, och jag får lite mindre att göra på vardagskvällarna. Skönt :-)
Ska vi bara komma igång med ridningen igen, har legat lite på i den senaste tiden.

Nä, nu är det dags för hotellsängen. Måste vara pigg i morgon så att jag orkar med en dag med föreläsningar och genomgång av hemuppgifter. Vi tänkte dessutom åka in till Stockholm en sväng i morgon efter skolan, för lite shopping och mat. Ska bli trevligt.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0