24 januari 2016

Undra hur det blev så här... Lite svårt att säga nej kanske?? Förmodligen...

Sitter på ett hotell i Huddinge och ska i morgon börja en ny utbildning. Har precis fått hem examensbeviset från distriktssköterseutbildningen och så är jag redan igång igen. Trodde och hoppades att jag skulle få bara vara ett tag. Bara jobba och inte en massa arbeten vid sidan om. Önskar mig lite mindre att göra på fritiden....

Ska i morgon börja en 7,5-poängskurs på Karolinska institutet, Diabetes i primärvården. Jag ska väl inte klaga. Jobbet betalar utbildningen, resa, boende på hotell och jag får gå utbildningen på arbetstid.
Bara att njuta och ta emot.

Fördelen med att åka iväg så här är att jag får lite egentid.... Får försöka plugga lite och börja på inlämningsuppgifterna efter skolan.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

imsepimsen

Dagbok över mitt liv.

RSS 2.0